19 Temmuz 2008 Cumartesi

Emekliye Ayrıldı

İlçemiz Milli Eğitim Müdürlüğüne Bağlı okullarda emeklilik hakkı dolan öğretmenler emekliye ayrılıyor. İMKB METEM Din Kültürü ve Ahlak bilgisi öğretmeni Ömer ÇETİN emekliye ayrıldı. Milli Eğitim Camiasına 33 yıl hizmet veren Ömer Çetin için METEM Öğretmenleri ve personeliyle beraber veda yemeği düzenlendi. Veda yemeği sonrasında hizmetlerinden dolayı Çetin’e plaket verildi.

Okul Müdürü Hayrettin DENİZ:plaket verirken yaptığı konuşmasında "Bugün buraya değerli bir arkadaşımızı, Ömer Hocayı, emekliliğe uğurlamak için geldik. Ömer Bey'e emeklilik hayatında sağlıklı mutlu bir hayat diliyorum. Hepinizin bu güzel olayı yaşamasını temenni ediyorum. Ömer Bey okulumuzdan ayrılıyor ama biz yine onunla beraber olacağız ve yine görüşeceğiz" dedi.

Daha sonra Okul Müdürü Hayrettin Deniz, Ömer Çetin'e okul personeli tarafından hazırlanan plaketi takdim etti. Plaket töreninin ardından Ömer Çetin teşekkür konuşmasını yaptı.

Ömer Çetin konuşmasında ”10 Kasım 1975 günü göreve başladım. 2 Temmuz 2008 günü 33 yıl 2,5 aylık görev hayatımı tamamladım. Dün gibi geliyor. Bir veli dedi ki: 'Dünya hayatı bir ağacın gölgesinde oturup birazcık dinlenip yola devam etmektir.' Bu söze göre bizim öğretmenlik hayatımız kurallı cümle sonuna konulan nokta kadardır. Bu süre içerisinde 400'ün üzerinde arkadaşla çalıştık. Yaklaşık 1160 tane öğrenci mezun ettik. İnsan olduğu yerde hata vardır. Gönül kırma vardır. Darılma vardır. Ama Hz. Mevlana'nın dediği gibi; hata yapan insanın, hatasını gördüğünde kabullenme olgunluğunu göstermesi lazımdır.

Öğrencilerinizin hayattaki başarısı öğretmeninin bahçıvanlığından geçer. Ben mümkün mertebe bu düsturları yerine getirmeye çalıştım. Öğrencilerinizi ahlaki durumlarına göre değerlendirirken kaleminizi kullanmayın, gönlünüzü kullanın. Evlendim, öğretmenliğim değişti. Çocuğum dünyaya geldi, Öğretmenliğim daha çok değişti. Çocuklarım okula başladı, Öğretmenliğin değerini daha çok anladım. Sizlerin öğretmenliğinizin kalan yıllarını sağlıklı, mutlu bir şekilde geçirmenizi temenni ediyorum.

Hiç yorum yok: